כרזת חמאס הונפה בהר הבית; המשטרה פתחה בבדיקה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כרזת חמאס הונפה בהר הבית; המשטרה פתחה בבדיקה

    על השלט הוצגה תמונתו של חמוש המחזיק בטיל כתף. המשטרה פתחה בבדיקה ומבצעת בשעה זו פעולות שונות במטרה לאתר ולעצור את המעורבים

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהר הבית הונפה הבוקר (שני) כרזת ענק של ארגון הטרור חמאס ועליה כיתוב הדורש לגרש את השליטה הישראלית בהר, על השלט הוצגה תמונתו של חמוש המחזיק בטיל כתף. עם סיום אירועי המוסלמים הבוקר בהר בהשתתפות עשרות אלפים נשמעו קריאות לרצח יהודים. המשטרה פתחה בבדיקה ומבצעת בשעה זו פעולות שונות במטרה לאתר ולעצור את המעורבים.

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "ההפקרות ממשיכה לשלוט בהר הבית, במקום שהריבונות של מדינת ישראל תשלוט בהר. בנט מוביל אותנו לחרפה לאומית אחרי שהרים דגל לבן בהר הבית ונכנע למחבלים, קיבלנו שלט חמאס בהר הבית, לכן אין פלא שיש להם אומץ לזרוק בקבוקי תבערה על שוטרים ואבנים על הכותל".

    ח"כ בן גביר התייחס לדברי הנשיא הרצוג שאמר כי ישראל צריכה להתייעץ עם המדינות המוסלמיות על הר הבית ומסר: "בשבוע של יום העצמאות חייבים להדגיש: הר הבית הוא המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, ואסור שתהיה לאף מדינה אחרת שום אמירה כלפיו".

    בתוך כך, המשטרה עצרה הלילה בירושלים חשודים לאחר שביזו והשחיתו את דגל מדינת ישראל.

    בסוף השבוע האחרון המשטרה פתחה בחקירה בעקבות מקרה שבו חשוד הצית באש את דגל מדינת ישראל ברחבת בהר הבית. החשוד במעשה, בשנות ה-20 לחייו תושב כפר עקב, נעצר אתמול בערב במחסום קלנדיה ע״י בלשי ימ״ר ירושלים.

    בעקבות ניטור תיעוד נוסף שעלה לרשת החברתית בימים האחרונים, ובו חשוד הצמיד דגל ישראל לרגלו, דרך עליו וביזה אותו באזור מעלה אדומים, המשטרה פתחה בחקירה. החשוד במעשה (19, תושב עיסאוויה), נעצר אתמול בביתו ולאחר חקירתו נכלא.



    0 תגובות